دوره آموزش گام به گام تاتو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 702
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 702
:: بازدید ماه : 1250
:: بازدید سال : 2133
:: بازدید کلی : 31930

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

دوره آموزش گام به گام تاتو
شنبه 30 شهريور 1398 ساعت 13:27 | بازدید : 19 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

  دوره آموزش گام به گام تاتو

در بعضی از مواقع ممکن است طرح ایجاد شده بر روی بدن مورد پسند فرد نباشد از این رو فرد تاتوکار باید بتواند آن را اصلاح کرده و به طرح مورد نظر تغییر دهد. اصلاح تاتو کاری زمانبر بوده که نیازمند دقت و مهارت می باشد. دوره آموزش گام به گام تاتو در پارت آموزش تاتو روی بدن نحوه اصلاح تاتو بر روی بدن و پاک کردن طرح قبلی را به خوبی آموزش می دهد. همچنین در این پارت نحوه تاتو رنگی در طرح های پروانه رئال، گل رئالیست، گل سه بعدی، تاتوی پرتره، تاتو با رنگ سفید و ... را طی ویدیو های با کیفیت از زوایای نزدیک آموزش داده و نکات مفید در این زمینه را توسط متخصصان ارائه می کند.

در ادامه دوره آموزش گام به گام تاتو در بخشی جداگانه اجرای انواع تاتو ها به صورت تایم لپس را به گونه ای دقیق و واضح آموزش می دهد. پارت اول دوره آموزش گام به گام تاتو علاوه بر موارد بالا به ارائه جدیدترین و بی نظیر ترین تاتو های انجام شده، اجرای تاتو رنگی و تمرین تاتو بر روی پوست مصنوعی، پوست خوک، روی ماکت و ... پرداخته است. در بخش آخر از پارت اول دوره آموزش گام به گام تاتو موضوعاتی شامل آموزش طراحی تاتو (طراحی به صورت پروانه، حرف اول با قلب، حیوانات، علامت ماه تولد و گل)، طرح های آماده تاتو (تاتو برای ناف، تاتو سرخ پوستان، تاتو وایکینگ، تاتو مائوری و نمونه های بسیار دیگر)، فونت های مناسب برای تاتو و جزواتی درباره جزئیات تاتو ارائه می شود.

 

دوره آموزش گام به گام تاتو در پارت آموزش تتوی صورت نحوه پاک کردن تاتو با (اسید، آرایش و لیزر)، متد فیبروز ابرو، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن را به صورت جامع آموزش داده و در قالب فایل پی دی اف ابزار تاتو ابرو، ابزار کار میکروبلیدینگ، انتخاب سوزن تاتو، انواع رنگ، ماشین ها و دستگاه تاتو، آشنایی با مقدمات تاتو، ترکیب رنگ تاتو و تکنیک های مهم در تاتو و هاشور را ارائه می کند. در پایان با توجه به مطالب ذکر شده می توان دوره آموزش گام به گام تاتو را به عنوان یکی از مجموعه های ارزشمند در زمینه تاتو معرفی نمود.  

برای اولین بار مرکز فروش فایل حجمی

www.118file.comمراجعه نمایید




:: برچسب‌ها: آموزش تتو موقت , آموزش تاتو مبتدی , آموزش تاتو ابرو , آموزش تاتو چشم , آموزش تتو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: